În urmă cu puțin timp, în cele două articole intitulate „Despre re-LOVE și LOVEle pe drumuri spre PSD Brașov…” partea I respectiv partea II, scriam despre numirea, bazată pe „concurs", nicicum politică așa cum spunea la acea vreme ministrul Transpoturilor Sorin Grindeanu și despre realizările propuse pentru perioadă în care DRDP va fi patronată de către Marele Duțu Jr.
Avânt în vedere că am fost singurii care ne-am pus semne de întrebare referitoare la acest subiect, pentru a vedea dacă se adeveresc cele relatate atunci, aferent primei luni de activitate am făcut un mic bilanț raportat la: angajări, controale, realizări, reclamați, compromisuri și comunicare.
Să începem.
1. DN1A: Săcele – Babarunca – Cheia
Spuneam în articolele precedente că SC RS ACTIV SRL (succesoarea Vectra Service SRL după intrarea în insolvență) având în palmares realizarea pistei Aeroportului Internațional Ghimbav și tronsonul de Ocolitoare a Brasovului, acum se limitează la lucrări de o mai mică anvergură, cum ar fi cea de pe DN1A.
În interviul din 27.05.2022 pe care îl puteți viziona în link-ul de mai sus, domnul manager, utilizând termeni tehnici ne relatează în contradictoriu termenele de execuție și stadiul lucrarilor, fără a fi corectat de profesionalismul Marelui Duțu Jr., aflat și el prin preajmă.
Din categoria realizări, după deviza „… dar au și făcut” cei 13 km din articol anterior au fost finalizați acum, pe drum circulându-se ca în Austria. În ce condiții, vă lăsăm să observați singuri în video și din comentarii. Restul detaliilor țin tot de profesionalismul și experiența domnului Marele Duțu Jr.
2. Transfăgărășan
Folosind același logo, #totpedrum, Excelenta Sa „Puișorul lui Tăticu”, fără să ne spună dacă are cumva o capacitate internă de paranormal sau spiritism și încă ține legatura cu regretatul Horia Stanciu (colegul său PSD), în 25 mai 2022 aflat la deszăpezire pe Transfăgărășan invoca divinitatea („Dă-ne Horică vreme bună, să se <topește> mai ușor zapada„).
Cum Horică nu i-a ascultat imediat rugămințile, și având la bază promisiunea deschiderii drumului înainte de 1 iulie 2022, Marele Duțu Jr., s-a apucat de treabă.
Și ce treabă!…
Au început cu un protest al reprezentanților HORECA din zonă (Argeș – Brasov), generat de faptul că aceștia nu își pot desfășura activitatea, după care folosind utilaje de genul mini-freză, excavator, volă și basculă, au plimbat zăpadă de la vale la deal, apoi au încărcat-o, necesitând timp și costuri suplimentare, arătând din nou profesionalismul cu care face față lucrărilor pe drumurile patriei.
De salutat este demersul utilizării și a eficienței mini-frezei, precum și capacitatea cupei excavatorului pe care aceștia îl folosesc. De asemenea, după activitatea „Cooperativei Munca în Zadar”, aceeași mini freză arunca zăpada pe partea carosabilă.
Acest lucru este observat și de către un privitor din care citam: „La tv am văzut ca fac deszăpezire cu excavatorul. Mă la voi încă nu s-au inventat frazele de mare capacitate. Va place să trageți de timp cu excavatorul , vola şi basculanta".
(Ceaușescu a construit drumul, ăstia nu sunt în stare să-l deszăpezească...)
3. Angajări
Vă supunem atenției adresa cu nr. 22/9553/16.05.2022 prin care se scoatea la concurs postul de adjunct șef producție DRDP Brașov cu termen de depunere dosare 31.05.2022 și concurs 07.06.2022, unde în același stil caracteristic PSD, un singur candidat care nu îndeplinește condițiile, s-a prezentat la concurs.
Având în vedere experiența și recomandarea, Marele Duțu Jr. și-a însușit și implementat excelent modul de numire în funcții.
Și pentru a ne/vă minuna de modul cum șoselele României se vor transforma în drumuri agricole, așteptăm cu nerăbdare rezultatele oficiale ale „concursului".
4. Comunicare
Pe persoană fizică, Marele Duțu Jr. (vezi link-ul de mai sus), propune reprezentanților C.J., primăriiilor Barsov, Condlea, Ghimbav și Instituției Prefectului, realizarea unui drum cu două benzi de circulație pe sens de aproximativ 5.5 km, realizabil în 4 ani, care să facă legătura Aeroportului Internațional Ghimbav cu orașul Codlea.
Tot pe persoană fizică, remarcăm faptul că aritmetic ar ieși aproximatix 1.375 km/an.
(Dacă aveți nevoie de carioci, vă ajut cu drag. Fiu-meu a terminat grădinița.)
Oare legătura celor de la PSD Brașov prin numirea Marelui Duțu Jr. la DRDP și propunerea pe persoană fizică a acestui drum de racordare a orașului Codlea (de unde dânsul a plecat și unde este un primar PSD), este agreată și de domnul Scripcaru care iși are „celula de criză” la Ghimbav?
Să fie oare vreo legătură și cu recenta vizita a lui Scripcaru în Primăria Brașov?
Concluzionând, salutăm frumoasa alianță între UDMR și PSD care se regăsește și în structurile de conducere și decizie a DRDP Brașov, lucru reflectat și din organigrama instituției, dovadă ce arată „buna educație” primită de la ilustrul său tată, privind colaborarea cu toate culorile politice (RS ACTIV SRL – aparținător Marcel Butuza – PDL, C.J. Brașov – aparținător Adrian Vestea PNL și firmele de casă – apartinatori UDMR)
Va urma…
P.S.: Simplul fapt că de această dată de "El Lider Mahimo" nu am amintit, este dovada insușirii UNUIA, a „datoriei morale” față un șofer care a acordat prioritate în trafic (și nu pe DN1A sau Transfăgărășan), prioritate care nu era neapărat necesară, la fel cum nu erau necesare nici anumite discuții cu „tovarășii” de partid.
Editorial ★ Răzvan Negrea ★ 11 iunie 2022