Despre OUG 63/2020 prin care Guvernul României a alocat în 2020 și 2021, 200 milioane RON pentru „o corectă informare” în problema Covid-19 au mai scris și alte publicații „nemânjite”.
Ca atare, astăzi vom aprofunda puțin subiectul, dorind să scoatem în evidență "simplitatea și profesionalismul" cu care unii au înțeles să transmită mesajul guvernelor Orban și Cîțu pe plan local.
Întâmplător am găsit lista firmelor media care au fost plătite pentru acest lucru:
La poziția 57, o poziție deloc meritabilă dacă stăm să reflectăm asupra realizărilor pe ramură, avem societatea „Zimbrului Media” supranumit pe la unele colțuri „Mercenarul cel Vrâncean", pe la alte colțuri „cadâna media de curbură” – (poreclit așa, pentru că doar o crăiasă percepe banii înainte), celebra firmă BIZ AFACERI MEDIA SRL.
Ne mai socotind faptul că a încasat aproape 4200 lei/lunar de la stăpânul Dragoș David, deci indirect de la incompetentul dornic de publicitate Allen Coliban, Biz Afaceri Media SRL a colectat de la Guvern în anul 2020, 177.313,65 RON , iar în anul 2021, 76.922,57 RON, la care s-au mai adaugat 100.391,08 RON. TOTAL: 356.167,3 RON pentru o corectă informare zilnică asupra pandemiei năucitoare care s-a terminat brusc odată cu începerea războiului din Ucraina.
Iar cum ban lângă ban trage și păduche lângă păduche, în Biz Brașov, din păcate pentru idolul femeilor, 10% din încasări, fără să facă nimic, i le va lua Zaharia Adrian, cel care atunci când s-a însurat a primit zestre și Sergiana, personajul a căror angajați se pare că sunt instruiți să te dea afară din restaurant dacă scrii despre domnia sa.
La poziția 227, cu 376.808,14 lei încasați în 2020 și aceeași sumă în 2021 (TOTAL: 753.616,28 RON), găsim un alt colos al presei brașovene, care a încasat dublu pentru munca patriotică de convingere a poporului că măsurile anti-covid ale guvernului sunt corecte. Aici găsim NOVA PRESS SRL, patronată de legendarul "Don’Protocol", cel ce deține locul unde o venerabilă femeie de serviciu (în sensul că de la apariția în trust, doar ea contează la serviciu), spală boarfele politicii locale, albind de cu zori și până în seara titani de tipul Dragoș, Flavia și holteiul sau personaje mai roșiatice ce ne promit marea cu sarea.
Locul 276, RADIO TELEVIZIUNEA TRANSILVANIA SRL, a lui Dan Ghiță, care pe timpul lui Scripcaru duduia de contracte cu Filarmonica Brașov, Opera Brașov, Teatrul Sică Alexandrescu și Primaria Brașov prin AMB, pentru aceeași determinare, a încasat în fiecare dintre cei doi ani, 76.268.24 RON, adică TOTAL: 150536.48 RON.
Întâmplător și doar printr-o simplă coincidență, cele trei trusturi media, apar și pe LISTA RUȘINII presei românești:
NOVA TV la categoria televiziuni locale, acolo unde este însoțit de RTT, iar pe Biz Brașov il găsim la categoria site-uri locale, acolo unde este însoțit de MyTex-ul lui „Tică” (Stoica Enache – cel care visa că va coordona Argumentul.ro și va susține "un singur primar") și BZB-ul lui Nea Petrică-care, din când în când îl mai lasă pe Vrânceanu să mai exerseze în ale gazetăriei.
De la categoria radiouri locale nu putea lipsi Nova FM Brașov și, surprinzător, regăsim și un post de "boanghine" cu legături pe la UDMR, City Radio Brașov, despre care încă nu avem informații.
Salutând absența atât de pe lista societăților care au încasat bani pentru a-și face corect treaba, cât și de pe celebra listă a rușinii (pe care o puteți găsi în intregime aici), a publicațiilor ca: NewsBv, Transilvania365, BrașovTV și a trustului Mix, nu putem să încheiem lăsând neobservată mutarea celei mai faimoase reprezentante a presei brașovene, Muma Presei Brașovene sau Mumia Presei Brașovene către Calul Troian al informării, cu urechi de măgar.
Din câte se zvonește, în urma celebrei tehnici de agățat, „hai să ieșim la o cafea că ai îmbătrânit și tu și eu” se pare că în curând un fel de „Deschideți-vă sufletele” în variantă scrisă, se va muta din comisiile ADOF în broșurile Bîz-BîzBv.
Convinși fiind că duduia nu avea cum să pună boticul la o vrăjeală onanistă atât de ieftină și că toate sunt doar vorbe aruncate în vânt, înspăimântați de gândul că atunci când cei doi coloși care au interese comune își unesc forțele (dar mai ales încasările) noi ceilalți, plebea, ne vom îndrepta treptat spre analele istoriei și le urăm succes în goana pentru urmatoarea pandemie de variola maimuței.